En farbrors funderingar

Om en ungdomlig farbrors irrfärder genom livet

Redo för en åktur?

Publicerad 2014-04-23 19:29:00 i Allmänt,

 
I Göteborgsområdet där jag bor är det i dagarna mycket snack och skriverier om Lisebergs nya attraktion Helix.
Som gammal åttiotalshårdrockare har namnet Helix dock en helt annan betydelse.
 
Bifogar därför i upplysningssyfte en video med det gamla rockbandet Helix.
Det är en video som innehåller tuffa rockers, våld och sex.
 
Så håll i dig Siewert Öholm, arga feminister och övriga känsliga tittare för nu bli det åka av! : )
 
Kom dock ihåg att jag bara är budbäraren.
 
Klicka här om du törs!
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann Holmberg

Publicerad 2014-04-23 20:28:02

Jag måste ju anta den utmaningen, så jag tryckte :)
Inte helt PK nuförtiden och låten är rätt kass ;)
but I would never shoot the messenger...

Svar: Allt var inte bättre förr : )
Stefan Freij

Postat av: Ann Holmberg

Publicerad 2014-04-23 20:43:18

Sant, men visst känns det oftast så? Minnet är välgörande selektivt ibland!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social tänkare som har kort sträcka från tanke till ord men betydligt längre från ord till handling. Letar ständigt saker i vardagen att fira. Fira ska man göra med bubbel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela