En farbrors funderingar

Om en ungdomlig farbrors irrfärder genom livet

10 000 - metersklubben

Publicerad 2014-03-26 20:52:00 i Allmänt,

 
 
Jag har de senaste dagarna gjort fyra flygningar på grund av en liten semestertripp till Spanien.
På samtliga flyg har jag nyttjat bekvämlighetsinrättningarna.
 
Jag går in i det klaustrofobiska utrymmet och genast når den omisskännliga lukten av offentlig toalett mina näsborrar. Försöker därefter vända mig om för att låsa och lyckas på andra försöket. Vänder mig om på nytt, siktar efter bästa förmåga och gör det jag ska.
 
Där jag står funderar jag på hur jäkla trångt det skulle bli om ytterligare en person skulle baxa sig in i skrubben.
Berusade av den erotiska miljön skulle dessa personer därefter idka någon slags könsumgänge. Jag känner inga större behov att förverkliga mina tankar och känner mig tämligen säker på hustruns åsikt om det hela.
 
Klubben får klara sig utan mig ...
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann Holmberg

Publicerad 2014-03-26 20:56:58

Ja, det är osexigt och båda skulle förmodligen drabbas av kramp, alternativt svåra muskelsträckningar..

Svar: Antagligen : )
Stefan Freij

Postat av: Suzann

Publicerad 2014-03-26 21:11:08

Faktum är att jag funderat på precis samma sak ett antal gånger och förstår inte riktigt vitsen med det hela. Trångt obekvämt och inte den fräschaste av miljöer. Det måste finna mååånga betydligt mer coola och framförallt skönare platser att idka könsligt umgänge på än flygplanstoaletter.

Svar: Om jag skulle räkna upp alla ställen som är bättre än en flyplanstoalett hade listan blivit lååååång.
Stefan Freij

Postat av: PC

Publicerad 2014-03-26 21:42:52

Alla åker inte charter. Riktiga lirare har ju privatjet

Svar: Så snackar en riktig lirare.
Stefan Freij

Postat av: Marie-Louise Nilsson

Publicerad 2014-03-26 23:46:24

Hehehe....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social tänkare som har kort sträcka från tanke till ord men betydligt längre från ord till handling. Letar ständigt saker i vardagen att fira. Fira ska man göra med bubbel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela