En farbrors funderingar

Om en ungdomlig farbrors irrfärder genom livet

Ett trött inlägg

Publicerad 2014-03-17 09:19:35 i Allmänt,

 
 
 
 
Idag är jag trött och så här dags på dygnet känns bloggutmaningen inte ok utan mer som ett ok.
 
Kan ändå försöka berätta lite mer om mig själv.
 
Har bott större delen av mitt liv i Göteborgsområdet och har således fått ordvitseriet med modersmjölken.
Utöver det jobbar jag på dagarna med brandskydd.
 
Vän av ordning frågar, varför det?
 
- Jag är lågutbildad.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tjôrbu

Publicerad 2014-03-17 09:26:47

touché...

Svar: : )
Stefan Freij

Postat av: H-G Strömer

Publicerad 2014-03-17 09:53:47

Brandchefen hade väl lågskorna på sig, hoppas jag!

Svar: Jag bjuder på det öppna målet.
Stefan Freij

Postat av: Kaffehörnan

Publicerad 2014-03-17 10:05:02

Då kan du hålla branden borta

Svar: Det är det jag brinner för: )
Stefan Freij

Postat av: Nilla

Publicerad 2014-03-17 12:43:21

Ha ha ha

Svar: : )
Stefan Freij

Postat av: Linda aka Javamorsan

Publicerad 2014-03-17 13:43:54

Det gäller att ta livet med en klackspark som vi göteborgare är bra på :)

Svar: Så är det! Ditt tantinlägg fick farbror att le : ) Ta de vackert!
Stefan Freij

Postat av: Sivenbring

Publicerad 2014-03-17 15:01:42

Vet att du brinner för ditt jobb, men att du först blir eld och lågor för dina arbetsuppgifter vid 9:00 och 3 koppar kaffe.

Svar: Du har så rätt! Dessutom är jag eldig och het! : ) Ps Presto söker folk om du är intresserad Ds
Stefan Freij

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2014-03-17 20:01:53

Ha, ha, ha.. :)))

Jag älskar ordvitseri! :) Tack för skrattet.. nu igen! :) /Anna-Karin

Svar: : )
Stefan Freij

Postat av: Susanne Hultman

Publicerad 2014-03-17 21:41:21

Ja, jisses, känner själv hur det brinner i knutarna för att det ska bli något inlägg i blogg100 i kväll. Funderar på om det ska bli ett lika eldigt inlägg som ditt eller om jag ska hålla mig till den heta debatten om främlingsfientlighet. :)

Svar: Hahaha! Skynda, skynda! : )
Stefan Freij

Postat av: Gärdsmygen

Publicerad 2014-03-17 23:04:52

Detta måste jag berätta för den man som mitt hjärta brinner för. Visste inte att han var lågutbildad!

Svar: : )
Stefan Freij

Postat av: Chris

Publicerad 2014-03-18 05:36:04

Det är det som är själva utmaningen... att inte ge upp även när det känns som ett ok.

Svar: Du har rätt! Kämpa, kämpa! : )
Stefan Freij

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social tänkare som har kort sträcka från tanke till ord men betydligt längre från ord till handling. Letar ständigt saker i vardagen att fira. Fira ska man göra med bubbel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela