En farbrors funderingar

Om en ungdomlig farbrors irrfärder genom livet

Stopp, vänta! Jag vill tacka dig!

Publicerad 2014-03-18 10:46:44 i Allmänt,

Hrrrm!
Jag är ingen talare men nu när jag har fångat din uppmärksamhet vill jag ta tillfället i akt och tacka dig.
 
Jag vill tacka dig för att du i den stressiga tillvaro vi lever i ändå tar dig tid att lässa mina inlägg.
 
Jag vill tacka dig för dom kommentarer du bemödar dig med att skriva.
 
Jag vill tacka dig för input, hejarop, och stöd via sociala medier och IRL.
 
Utan dig hade bloggskrivandet varit så oändligt mycket tråkigare och jag hade gett upp för länge sedan.
 
Tack!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: H-G Strömer

Publicerad 2014-03-18 11:01:43

Varsågod!

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-18 11:09:26

Tack själv för dina blogginlägg och för att DU läser mina!

Svar: : )
Stefan Freij

Postat av: Marie-Louise Nilsson

Publicerad 2014-03-18 11:18:04

Tack själv för dina härligt humoristiska inlägg. :) Ha en fin dag.

Svar: Tack så mycket!
Stefan Freij

Postat av: Lotta Wanner

Publicerad 2014-03-18 14:22:06

Tack själv! Det är roligt att titta in här och läsa! :)

Postat av: Kaleida Willen

Publicerad 2014-03-18 16:09:41

Det är så trevligt att läsa här :)

Svar: Tack, det var roligt att höra!
Stefan Freij

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-18 18:58:00

Ja tänk den som hade någon bloggläsare att vara tacksam mot... Mina blogginlägg är de där nålarna i höstacken som ingen hittar! Eller kanske de små guldkornen som ligger kvar i bäckfåran för evigt. Glad att göra en kollega tacksam dock fast det är ju vi läsare som ska vara tacksamma!

Svar: Tack! Nu blev jag nyfiken. Om du skickar en länk lovar jag att läsa : )
Stefan Freij

Postat av: Therese

Publicerad 2014-03-18 19:35:46

Tror att det är dina läsare som ska tacka, för dagens humorinslag!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-18 20:54:01

....jag sa ju det! En nål i höstacken är det ju ingen som hittar, eller en anonym bloggare för den delen :). Gift med en informatör borde jag fatta bättre!! Se det som en ledtråd i ditt letande.

Postat av: Chris

Publicerad 2014-03-20 05:26:56

Det där var väldigt fint skrivet. Jag är glad att jag hittar hit då och då

Svar: Tack! Jag är glad att du har hittat hit!
Stefan Freij

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-03-20 21:56:48

Tack för en underhållande blogg!

Svar: Tack! Din blogg läser jag ofta med nöje!
Stefan Freij

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social tänkare som har kort sträcka från tanke till ord men betydligt längre från ord till handling. Letar ständigt saker i vardagen att fira. Fira ska man göra med bubbel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela