En farbrors funderingar

Om en ungdomlig farbrors irrfärder genom livet

Klämdag för tuttar, kulor mm.

Publicerad 2014-05-02 10:40:00 i Allmänt,

 
Idag är det klämdag och jag har bestämt mig för att idag ska det klämmas högt och lågt.
 
Börjar här och nu med att försöka klämma fram ett blogginlägg.
 
Efter att ha klämt i mig frukost ska jag klämma in packningen i bilen och ta en tur till Halmstad.
Väl framme ska jag klämma några kalla innan det är dags för middag.
Därefter tänker jag klämma några järn och klämma lite på hustrun.
Vem vet, det kanske bjuds på korvklämma på kvällskvisten? (oj, nu klämdes det in lite snusk också) : )
 
För övrigt, tjejer, glöm inte att klämma på tuttarna. Och grabbar, glöm inte att klämma lite på kulorna.
 
Skickar med några klämlänkar här och där!
 
Kläm lugnt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Tjôrbu

Publicerad 2014-05-02 13:45:08

Ett riktigt klämkäckt inlägg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social tänkare som har kort sträcka från tanke till ord men betydligt längre från ord till handling. Letar ständigt saker i vardagen att fira. Fira ska man göra med bubbel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela