En farbrors funderingar

Om en ungdomlig farbrors irrfärder genom livet

Målgång

Publicerad 2014-06-08 10:57:20 i Allmänt,

Då har jag äntligen stapplat mig i mål i utmaningen Blogg100. Det har varit en berikande upplevelse på många sätt.
Från att tidigare inte skrivit längre stycken än inlägg på FB till att anta en bloggutmaning, det var ett stort steg.
 
Jag var nyfiken på om jag hade något att berätta inom mig. Det hade jag dom 50-60 första dagarna. Ungefär där var nyhetens behag över och jag fick krysta fram resten med varierande kvalitet. Dock är jag glad över att jag inte gav upp vilket brukar vara fallet när det tar emot.
 
Framöver kommer jag skriva när jag har något att säga. Hur ofta det blir vågar jag inte lova.
 
Slutligen tack alla ni som läst mina inlägg! Tack för era kommentarer!
 
Tack kära hustru för stöd och pepp!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lena Nordin-Andersson

Publicerad 2014-06-08 11:32:35

mmm - har sett att det har varit lite trögare på slutet. Men uppskattade verkligen dina kvicka, ordvrickade funderingar och reflektioner från början. Fortsätt med det.

Svar: Tack! Tack själv för inspirerande inlägg! Du har fattat grejen!
Stefan Freij

Postat av: Ann Holmberg

Publicerad 2014-06-08 16:21:47

Jag har haft stor glädje av din blogg!
Fortsätter att följa när jag kommit på hur ;)

Svar: Tack detsamma! Vi hörs framöver i cyberspace : )
Stefan Freij

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social tänkare som har kort sträcka från tanke till ord men betydligt längre från ord till handling. Letar ständigt saker i vardagen att fira. Fira ska man göra med bubbel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela