En farbrors funderingar

Om en ungdomlig farbrors irrfärder genom livet

Frikort!

Publicerad 2014-05-08 16:27:36 i Allmänt,

 Idag är det skrivkramp så det enda jag har att erbjuda är frugans och mitt frikort.
 
Joe Manganiello respektive Liv Tyler.
 
Dock vet jag inte vad Joe har som jag saknar? Förutom då suget i blicken, skägget och den onödigt vältränade kroppen. Men jag har iallafall mycket humor och är snäll. Det räckte för att jag skulle få hustrun på fall. Hustrun som för övrigt hävdar att hon är en enkel kvinna med enkla behov. Vad hon nu kan tänkas mena med det? 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann Holmberg

Publicerad 2014-05-08 16:41:18

Hahaha! Det får du nog fundera länge på...

Svar: : )
Stefan Freij

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social tänkare som har kort sträcka från tanke till ord men betydligt längre från ord till handling. Letar ständigt saker i vardagen att fira. Fira ska man göra med bubbel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela