En farbrors funderingar

Om en ungdomlig farbrors irrfärder genom livet

Gruppsex, våld och EU-valet!

Publicerad 2014-05-14 17:23:00 i Allmänt,

 
Folketinget i Danmark provar nya grepp för att få danskarna att rösta. Varför inte göra en reklamfilm fylld med sex och våld?
 
Tanken är inte dum då sex och våld säljer, men vid närmare eftertanke ...
Kanske inte helt lyckat ändå.
 
Ni som inte redan har sett filmen har chansen här.
 
Om det får er att springa till valurnorna vet jag inte. Själv är jag alldeles för luttrad av livet för att låta mig påverkas.
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann Holmberg

Publicerad 2014-05-14 21:39:12

Jag är stum.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social tänkare som har kort sträcka från tanke till ord men betydligt längre från ord till handling. Letar ständigt saker i vardagen att fira. Fira ska man göra med bubbel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela