En farbrors funderingar

Om en ungdomlig farbrors irrfärder genom livet

Jag har funnit kärleken!

Publicerad 2014-05-04 17:25:12 i Allmänt,

Helgen i Halmstad tillsammans med hustrun har gått i kärlekens tecken. På hemvägen tog jag fel avfart i en rondell och vips var jag mitt i den lilla byn Kärleken.
 
I den lilla kärleksfulla byn finns allt man kan behöva i kärleksväg.
En liten butik där man kan köpa frukt & grönt. Eventuellt kan man också köpa kärlek men det låter jag vara osagt.
En pizzeria om man har en förkärlek till denna rätt.
Detta gatunamn hittade vi passande nog också i den lilla byn.
Slutligen måste vi jobba för att hitta kärleken. När vi väl funnit den måste vi jobba för att hålla den vid liv.
 
Kärlek till er alla!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ann Holmberg

Publicerad 2014-05-05 12:48:15

Så sant! Lycka till i fortsättningen!

Svar: Tack! : )
Stefan Freij

Postat av: Therese

Publicerad 2014-05-05 21:49:41

Tidigare fanns även Kärlekens kiosk :)

Svar: Härligt! 10 kr blandad småkärlek tack! : )
Stefan Freij

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Social tänkare som har kort sträcka från tanke till ord men betydligt längre från ord till handling. Letar ständigt saker i vardagen att fira. Fira ska man göra med bubbel!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela